Most értettem meg!!!

Címkék: most értettem meg.!!!.

2009.09.20. 13:53

Rendes vasárnapi feelingem van! Gyönyörű ez a nap, minden de minden olyan hangulatot ad ,nem értem sokan miért idegenkednek az ünnepektől.Most jöttünk meg a Szentmiséről, ó nagyon szép volt a mise ,és főleg most értettem meg a bibliai idézetet,mikor Jézus Krisztus a gyermekekkel volt és azt mondta aki egyet is befogad az én nevemben,az én értelmezésem szerint ,ha megtartja az anya magzatát ,nem dobja el ,mert az az ég ajándéka legyen bár milyen ,bármilyen időben bármilyen helyzetben,Ó Uram add hogy mindenki megértse,jajj de látom magam már milyen későn van mire megértettem ,hát tenni kellene valamit ,de mit ? Ez a megértés egyre több anyában ,nőben tudatosuljon,lehet van más értelme is ,de én ezen az úton most értettem meg a Krisztusi üzenetet.

Láttam filmeken mennek a nők a kórházak elé,tiltakozni felvilágosítani,nem értettem ,szabad akarat,hagyjátok az övé azt tesz amit akar.Nem nem az övé!!! Ez az Égi ajándék nekem ,nekünk ,mindenkinek.Nőtársaim értsétek Ti is meg. Higyjétek el én már értem és talán ezzel egy segítséget adtam hogy gondolkodjatok  ,ha csak egy is aki válaszút előtt áll,elgondolkodik,már az is valami.Igen jó volna ha több is de nem vagyok telhetetlen.

Ennyi volt az én Szentmise prédikáció értelmezésem ,igaz az Atya szépen mondta el ,ez is jó dolog ,hogy ezt átélhettem

Igen utána jött a nagy trakta, no nem olyan ,hogy korcot kell oldani csak olyan szolíd,majd na ? ugyan mi ,igen a jó pancsi a melegvízben a női kezek formálója.Alakítója.Na helyben vagyunk mindják ,már kezdi ,dehogy nem semmi ilyesmi.

Nekem szép volt ez a nap ,remélem másnak is,és jó pihenést.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmeskonyvemregotaez.blog.hu/api/trackback/id/tr761394530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása