Hajnalodik!!

Címkék: hajnalodik.

2009.09.24. 01:17

Megint! Igen megint hajnalodik,mondhatom ettől az állandó virrasztástól száz évet öregedtem,nos akkor mennyi is vagyok? 

Majd holnap...ja akkor ma,később  kiszámolom most fáj a szívem.De komolyan,már egy hete,épp ideje.Ugye mert valahogy unom a találgatást, nekem, nem nekem, így mindegy már.Isten velem.Jó éjt kedves.

Lépj közelebb,lépj tedd meg

Én nyúlok utánad én vagyok benne a virágokban

Én csókollak meg álmaidban

Ott lakom minden pillanatban

Te hívtál,Te vezess tovább

Minden világokon át.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmeskonyvemregotaez.blog.hu/api/trackback/id/tr931403316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hiszékeny 2009.09.24. 16:51:06

Rövid,ami nem is baj és kedves amit írtál! :)
süti beállítások módosítása