Még nem jött el az este.

Címkék: nem az még el jött este.

2009.09.29. 15:43

Ide mindig este  írok.Akkor van olyanom ,a gyermek is kisírja magát valahol valakinek a vállán ,vagy karjaiban,hát én is ezt teszem de ez csak tizen éven felülieknek ,mert ha nem még sírni fognak ,és vissza is maradnak. Mármint a növésben. Nem vagyok komoly ,nem és nem ,Minek? Úgy jobb? Kinek?

Mint a macskák titkos élete

Én is járok éjjelente

Az én szívem soha nem fájt

Erre az álom nem orvosság.

Most egy kis sirám ,igen elkel néha ,minek várni vele,ma már mindent csináltam ,sütöttem ,főztem ,most sírok olyan vagyok mint a jóídő .De azt hiszem itt a mércém betelt ,azt mondja a gép ,tovább ne menj.Hát akkor?

Még nem is írtam ,,eleget!de ha szeretem,és szívem lelkem bele adom ,akkor sem kellek,jó de legyen értelme is .Jó legközelebb.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmeskonyvemregotaez.blog.hu/api/trackback/id/tr191415802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása