Van valami?

Címkék: van valami?

2009.10.11. 19:35

Semmi,ami érdekes a Nap felkelt ,én is ,és még  kitudja, ki mindenki aki örült a reggelnek, ó gyönyörű szép nap volt ez,Bár egy kis hibája ennek is volt de csak egy ici-pici,de azt nem mondom ki,minek ,kinek? velem van és benn a szívemben, jó helyen .Esküszöm  jó Mikes Kelemen nem írt ennyi levelet,de sebaj ,majd törli a gép amikor akar ,versenyt írunk az enyészetnek.

Még jó hogy van képzelet ,és van álom ,és az álom előtti ima,és ez mind enyém ,nem adnám soha.

Segíts Uram hogy még most is tudjak változni,jobb lenni mint tegnap voltam,jobban szeretni mint tegnap szerettem ,nem itt áljunk meg.Uram bocsásd meg, ettől nem lehet,ebbe is belehalok,simán és akkor mi lesz ?Ki tudja.

Te örökre szeretsz engem és hazavársz országodban.Te hívtál ,Te vezess tovább minden világokon át.Ó hogy tudom várni az estét ,már borul megint az ég nagyon szép.Várom mert ilyenkor érzem valahogy a jelenléted.Jó éjt ,majd álmaidban kapaszkodok.Nem nem ijesztgetlek,senki nem vagyok ,nem is ismerlek.És Te ..főleg nem.Akkor is jó éjt.Mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmeskonyvemregotaez.blog.hu/api/trackback/id/tr101443208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2009.10.11. 19:48:07

Neked is jó éjt, kedves sárkányszív!
süti beállítások módosítása