Igen ez, az.

Címkék: ez igen az.

2009.10.09. 23:29

Ilyenkor írom az altató dalom ,ha akarom ha nem ,de kell,nékem ez kell ,hogy tudjak ujjra élni, ha holnap felkelek ,tudjak remélni,mit? Azt nem tudom de hinni akarom úgy mint Istent hiszem,csak megnehallja ,mit beszélek itt lenn ,ne hallja?Hisz ő tudja legjobban ,Ő adta nekem ,hogy legyek magamnak, mint a gyerek,kinek adnak egy  rongybabát ,játsz vele és csend legyen.Nem ez nem rossz nekem ,nagyon jól elvagyok egész nap ,van dolgom elég ,teszem is ,kivéve mikor egyedül vagyok akkor a gépen  sokat vagyok.

De biztosan majd elmúlik ez egyszer ,csak minnél késsőbb ,ebben reménykedem.Magán ügy ez ,azért írom le.Így kimondtam és mégsem.És érdekes ebben a gépben valami mágnes lehet ,jövök gyorsan és nézem a híreket a levelet ,üzeneteket.Tudom jól hiába minden ,ennyit kaptam a sorstól ,legyen elég ,nem nincs semmi hír ,nem is lesz,de a remény bennem él ,és remélem az hal meg utóljára.Ha akkor nem megyek el ,talán egy vagy két napot még olvashattam volna ,de mire megjöttem ,már megsem ismert,elzavart ,lekezelt,mindig mondom ,nem ,nem kell nekem ez a bánat ,szomorú bú, de ez nem is bú ,ez egy rongy baba, és játszik  vele aki kapta.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmeskonyvemregotaez.blog.hu/api/trackback/id/tr421439729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása