De ha nem is vissza akkor előre  a jövőbe ,és ott megtalálni ki nincs nem lehet.Leéltem egy életet ,és most kell jönni ennek a kínnak ,nyavalyának, nem is tudom mi ez.Tiszta pillanataimban elgondolkozom, mikor tudok mert teljesen magam alatt vagyok.Miért Istenem ,miért adtad ezt az érzelmet nekem ,vagy nem is tőlled van? De mikor oly gyönyörű lehetne, igen ilyen kellett volna ,valaha.Biztosan rájöttem volna ez az amit keresek. 

                         Szeretem az ódon várakat helyeket ,szeretek járni közöttük rég letünt világokban ,elgondolkozni,vajon milyen lehetett ott az élet,hogy szerettek ,élték mindennapjai,és sok sok dolgot elképzelek.

Tehát ha ujjra születek és megengedik hogy visszajöjjek ,mert keresnem kell ,akkor jól enneha akkor engednék mikor az ő ideje is van ,egyébként megint nem találok rá,és akkor mi lesz?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmeskonyvemregotaez.blog.hu/api/trackback/id/tr461409744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása