Itt van benn de ..

Címkék: itt van benn de..

2009.09.22. 23:47

Minden itt van benn,a szívemben a lelkemben ,minden lélegzetemben ,mint mindenkinek nem értettem eddig de most már kezdem érteni .Mióta itt vagyok a neten ,sok sok helyen olvastam néztem, szemléltem,és láttam milyenek vagyunk mi emberek,ó nagyon szép az ember,nem hiába szereti a teremtő ,lehet is szép saját mását teremtette meg.De mégsem sikerülhetett olyan tökéletesre,és ezt ő sem értette ,miért? Miért lettek ilyenek? NEM ÉRTEM ,LEMEGYEK!! És lejött közén saját maga ,egy olyan Asszony által akit erre teremtett ,miért nem lehet,  csak mi tudunk ,értünk az alkotáshoz?Így akarta és így is lett.Megérteni  kit úgy szeret ,ez lett a célja és önmagából kilépve ,született közénk,igy teremtve saját fiát , lett,mása ,képmása? Valahogy így gondolom én ,az nem lehet hogy ennyire gyenge legyen a teremtményem ,lássuk hát milyen az anyagi világ,és meglátta gyengeségeinket minden kettősségünket,az álhatatlanságot igen ,meglátta az általa termtett világot.És sajnálta ,nagyon hogy ilyenek lettünk ,gondolta jó példával jár előttünk,értünk feláldozta fiát ,magát, ám hiába.Vagy mégsem? Nem változunk sohasem, mindent elfeledünk nem sokáig emlékezünk, gyenge a hitünk ,szétszórtságunk által,oda sem figyelünk.Lehetünk még jó emberek ,nézem és figyelem a jövő és menő embereket ahány ember annyi út ,mind szalad és mindben egy kis regény van,ha csöndben oda figyelsz csodás ,és szörnyű dolgokat látsz.

Egy csodás élmény a teremtett világ ,rengeteg gyönyörű dolgot találsz ha itt nincs menj tovább,majd találsz valamit vagy valaki mást akit szintén arra teremtettek hogy társa legyen a másik embernek.A szívek ,a lelkek vonzzák egymást csak várni kell,de lehet hogy soha nem jön el a társ csak a klónja,ami csalóka ,kiderül az is de  néha késő.Sokszor gondolom és vélem hogy átéltem valaha ,valamikor  vissza kell jönni ,valamin javítani ,vagy átélni ,ha arra érdemesnek tartanak ,és mert megérdemled úgy látják jónak,én ebben remélek ,van ilyen érzésem ,de lehet hogy ez csak egy téveszme?Ha akarom miért ne remélhetnék, ez meg van engedve.Mikor majd mindenki ott lesz minden kiderül addig amit lehet itt örömmel és jókedvel tegyük meg.

Néhány virág csak a sötétben nyillik meg ,

Gyökereik álmomban kapaszkodnak néhány

virág láthatatlan ,néhány szín,kimondhatatlan.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmeskonyvemregotaez.blog.hu/api/trackback/id/tr661400842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása