Kedvenc helyeim.

Címkék: kedvenc helyeim.

2009.10.20. 14:20

Igen ez is kedvencem ,na csak úgy lógok itt ,de már azt sem lehet a minap megszúrt egy kritika ,jó mélyen bement a nagyon sokáig kinlódtam vele ,hiába nem vagyok egy sürgősségi sebész. Hát ha nem ,akkor nem . Már késő a képzés , maradok ilyennek, egy kis álmodozónak, igen most megint közmondás ,éhes disznó stb.

Nem úgy van az nékem ez volt a mindenem ez az életem,amit itt éltem meg ,mint az ima oldalam ,amit úgy szeretek, ezt is szeretem és fogom is, nem baj ,bárki  bármit mondjon én immunis vagyok ez az enyém ,úgy élem meg ahogy akarom és tudom, valóban naívságom ,mi egyfajta butaság, meggátol abban hogy reálisan lássam a dolgokat de jó ez így ,hiszen nem kértem semmit soha. Nem is akarok, de nem is adnál hiszen ,egyoldalú volt a dolog, néha elfog a nevethetnék ,saját nyomorom láttán ,ó de jó azoknak a kiművelt főknek akik tudják mit ,mikor és miért élnek meg.Úgy kell nekik.

Legyenek boldogok.Én ezzel elvagyok ,magamnak ,magam vagyok.De itt vagy, benn velem és ez jó társaság ezt nem adom ezt nem értheti senki más,ne is értse, élje életét,legyen nagyon nagyon boldog.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmeskonyvemregotaez.blog.hu/api/trackback/id/tr151463075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása