Ó már értelek.

Címkék: már ó értelek.

2009.10.12. 21:10

Bár csak ne jöttem volna rá,mikor kérdeztem ,Te voltál ,semmit nem válaszoltál, tudhattam volna de annyira kezdő voltam és kevés ember van aki segít ,az emberek itt is sütögetik saját kis pecsenyéjüket. Te is . Te csak egy dolgot akartál mindenkitől ,már tudom rájöttem ez olyan dolog a parasztnak előbb okosodni kell hogy taníthasson. Mert tanulnak ám tőlle mint egyesek mondták. Szóval Te tetted ? Igen Te, már tudom,de igazad volt jól tudom mert mondtad a hozzáfűzött szöveget, amit nem írok le  ,már magam miatt sem .

De nem történt semmi , minden helyén van.Már nincs rózsaszín köd, ne higyjetek, egyikőtök sem , mondom ki a frász ,azt is tudom ,szóval dohányzol? Rongálod az egészséged? Egészségedre,kedves légy jó és főleg boldog.Ahogy lehet ,nem leszek rossz embered ne gondold , engem nem éget el az őszinteséged .

 De akkor is nékem ez is megérte, ezzel gazdagodtam ,ezt nem veheti el senki még Te sem ,lelki társ  ó igen. Jó kifejezés én így szeretném és talán ezt megengedi nekem a Mindenható, kihez annyit sírtam ,csak ő a megmondható.De a jó szokást a füzetem még magammal viszem ,mint imakönyvem ,de ez már nem Te vagy csak a verseid .Csalódtam ,miben ? Semmi és senkiben ,hiszen pihent eszemmel képzelődtem Te szegény menekültél előllem ,most értem .De még jó hogy megértem úgy vagyok hogy tegnap kellett volna .

De csak ma jutott eszembe.Írígylem azokat akiknek ilyen szép dolgok jutnak, de lehet az én emlékeim szépítik meg a semmit.És érdekes vagyok olyan  ,milyen ? Semmilyen,egyszer ,még egyszer írok és többet igérem nem.De úgy akarom a formát mint Te tetted .

Meglásd szép lesz.Kedves ,aludj jól ,jó éjszakát.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmeskonyvemregotaez.blog.hu/api/trackback/id/tr851446061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása