Csak egy reflekció!

Címkék: egy csak reflekció.

2009.10.14. 20:24

Soha nem mondtam hol találhat meg ,nem is találkoztunk ,ha csak nem ismeretlenűl ,vagyis akkor még nem tudtam rólla ami elképzelhető mert olyan helyen dolgoztam ahol ő is lakott.Nem tisztázni akarom magam ,bár be kell vallanom ,szíven ütött a cikked,nagyon ügyesen és szépen elképzelted,ó bár csak így lenne bár igaz lenne.

De felébredve az ember keze beleér a ... szóval oda.És TUDJA  mi az mi lehet és mi a lehetetlen ,beszélni is szégyen erről ,nem ez nem kell ,ez elérhetetlen. Nem is úgy kell mondani,ez egy profán dolog, kértelek ,ugye tudod ,ezért nékem muszáj válaszolnom egy levélben ,vegyük úgy hogy az én nevem Mikes Kelemenné.Ó nagyon pöpec ,szép nevem van ,történelmi,ezután büszke leszek ám ,így is fogok írni ...talán.Minden lehetséges ahogy velem mások játszák a macska egér játékot, úgy nekem is lehet,ebbe belemegyek.

De lehet hogy mégsem hisz azt mondtam komolyodom , igérem szelíd és kedves leszek, húú ezt nem vállalom ,maradok tolakodó és kemény,jééé ez lennék én ? Még minden lehet,de ez a változás nem válna előnyömre ,most pont fordított vagyok,a légynek sem ártok, / csak magamnak/,   ja valóban  a minap a légy mit megfogtam jó méretes volt ,...és s i k ol tott, igen olyan hangot adott ,nos inkább kilöktem ,menj,menj ,élj amíg lehet,vidd azt a pici életed ami néked a mindened.Akkor? Meg, tejbe -vajba- ugyan ,nem vagyok én kitartó ,és szerintem Ő nem selyemfiú , mert ha az lett volna ,még árnyéka sem lenne bennem ilyen érzelemne:,Nézem a szemeidet ,gyökérré változik minden ideg,ELÉG!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmeskonyvemregotaez.blog.hu/api/trackback/id/tr121450624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása