Egy tiszta nő.

Címkék: egy tiszta nő.

2009.10.18. 19:24

Igen magamra gondolom ,mert így érzem ,nos nem azért mert oly ártatlan vagyok, közel sem hibáim nagyok,de igyekszem ,ha lehet most segitsen az Isten .Várok. Mire ? Arra hogy a szívem megszólaljon ,mert tetszhalott lett a drága.Ez egy képzeletbeli történet ,SENKI ne vegye magára .Bár lehet sajátom is kinek hogy tetszik ,úgysem tudja meg soha mi a való. Mint ahogy én sem és így a jó.Igen várom szívem szavát diktáljon nékem vezessen tovább a hely, EZ a blog arra lett szánva ,a nyávogásra vagy más néven a sírásra, nevethetnék is hiszen annyi szép dolog van az életben de az én szememmel baj van ,nem akar szépet látni.

Semmi baj ,ha még belefér egy jó adag sírás belefér,hisz mit akarok nem ,ne féljetek ez az írás hosszú nem lesz, talán ha innen kimozdulhatnák a feledés is hamarabb találna utat. Egy ismerős azt írta az a korral jár,mármint a feledés hát majd meglátjuk,lehet lehet.

De ez veszélyes lenne mert ezt a szép érzelmet nem adhatom ,magammal viszem az elszámolásnál majd felmutatom.És én is kérdezem,ezt mi célból rakták be nekem az én sorsom vonalában ,most ha még pakolnám a kártyát már megmondta volna.

Nézlek és lángokban állok,elborítják testedet a virágok,

Szirmok a földön,tested csak börtön

Anya szült meztelenre

Nincs rajtam páncél,nincs kezemben semmi

Lépj közelebb , lépj tedd meg, én nyúlok utánad

Én vagyok benne a virágokban ,én csókollak meg álmaidban.

Nos ????

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmeskonyvemregotaez.blog.hu/api/trackback/id/tr201458578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása