Most értettelek meg.

Címkék: most meg. értettelek

2009.09.08. 22:39

Már nem alszom szívemen soraiddal ,már nem hiszek neked ,talán hittem,

de mégsem ,paródia lett volna .

Hittem gyönyörű szavad , miket verseidben  bele foglaltad de rájöttem te sem vagy igaz,

az akit álmaimban láttam nem Te vagy, lelki társad azért még maradok,eddig az altató dal az a pár verssor  volt mivel álomba ringattam magam.

 Azon verseid mit megmentettem ,érteni véltem most is értem.Úgy gondolom a sorsom úgy rontom el ahogy tudom.Mert bele esni a verembe szabad, főleg ha évek óta vagy kallódó ,szabad,nem kimondva álságosan ,de attól még a tények ,tények maradnak.Ami senkit nem érdekel.Már engem sem .Egy túl érzékeny ember lelke csapong , minden megragadja ha kell ha nem .Ezt népiesen másképp fejezik ki.És én ,nekem a zene a vers  a mindenem erre van hangolva  a lelkem ,ki tudja miért? Hát jött a vers és én találkoztam vele ,nem ,nem bánom és soha nem is fogom .Egy ajándék volt a sorstól ,mindent elsodró ,gyönyörűség amit egyedül éltem át.

Sajnos értem de így is köszönöm,tudom tudom Te semmit nem  mondtál

Mégis mikor a szélben szóltál,éreztem izzó tenyered,lángoló szerelmed

Igen jól éreztem én, de nem én voltam a lángoló versek gyujtója ,csak dőre és buta,

Mint egy kóbor őz suta,tudat alatt a lélek menekült ő látta másé szerelmed.

 

Kedves Isten veled.Segítsen utadon ha  igaz az az út és legyen meg a remélt

 

Boldog vissza út ,az ember már nem hisz itt semmit ,de hinni akarok!!

 

Valamit értettem ,valami volt ,Mikor a semmi semmi  volt.. kiugrott az én

 

szívem is,hát járd utadat Te bolygó hollandi és ha igaz volt a szó

 

Legyen tiéd minden talánra utaló vágyott és sóvárgott

 

Istentől visszakapott boldogságod.

Majd minden letisztul és szétnézel magad körül ,felméred a kárt ami veled történt és általad és indulhat a kármentés .

Addig sok sikert a tűréshez a tiszta fejhez,mit adjon meg a Termtő  és az Ő  Szent  Fia , ki érted is meghalt a kereszten.

Ha lehet  szóval elmondani.Várd ki sorsod jobra fordulását mit így vagy úgy  de Te is megkevertél.

Várnak reád tieid biztosan ,hogy övék legyen akit a szívükben zártak.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmeskonyvemregotaez.blog.hu/api/trackback/id/tr441369956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2009.09.09. 08:08:37

Ha szomorú is, de fantasztikus a poszt!!!

sárkányszív (törölt) 2009.09.09. 16:47:10

Ki korán kel ,szerkesztést lel.de köszönöm ,és bocs.
süti beállítások módosítása