"Új ?" bejegyzés.

Címkék: új ? bejegyzés.

2009.10.04. 22:43

Persze ,hiszen itt vagyok megint ,csak egy kicsit mert már azt mondtam ma magamnak ,ez bűn amit teszek ,magam ellen vétkezek,mikor imádkozom arra kell gondolnom ha mondom ,"az ellenem vétőknek"!! Hiszen senki,senki nem vétett annyit ellenem mint én magam ,magam ellen!Még a miatyánkban is keresek ,valamit keresek.

Ugyan  mit ? Tudja azt valaki? Akárki? Nekem is megmondaná? Ó igen ,jól van  csak költői kérdés volt az egész.

De most komolyan ,ma olvastam a magyar miatyánkot ,rögtön ugrottam mint mások

mondjuk akiknek ez a dolguk ,hogy most mi ? Hol? KI?

Sajnálom nem találom ,okos ő nagyon, gratulálok ,remélem jól érzem és gondolom ,benne vagy valamelyik szó kapcsolatban,vagy vers lábban ,csak nem nekem.

De ezeket a gondolatokat is köszönöm kedvesem ,hiszen nélküled sivár és sivatag a világ.

És nékem kell ez a kis boldogság.

Keress meg kedvesem ,ott vagyok én már régóta mindenben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmeskonyvemregotaez.blog.hu/api/trackback/id/tr941427903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása