Siratófal.

Címkék: siratófal.

2009.09.15. 11:09

Igaz ezt a posztot inkább éjszaka használom,de...most nem voltam gépen sokáig és

a lelkem sír vígasztalnom kell.Van rá tíz percem,ám legyen ,nem soha, soha

nem,sosem feledem .Nem is akarom. Csak nyelek nagyokat ,lám milyen vagyok mint

a cigis aki mondja már nem dohányzom, nekem nem kell ,én erős vagyok akkor

szokom le amikor akarok, tévedés gyermekeim ,itt nem mi parancsolunk, a szívünk

egy önálló lény neki vannak külön utjai.Szerelmem örök és visszavonhatatlan,fájdalmam örök és tagadhatatlan,arcomon álca ,vidám nevetős

szívem megszakad,jobb is volna talán, el ,el innen ,hol minden sivár ,semmi sehol

,semmi nem vár. Nem vár egy szerelmes kedeves ki édes és szerethető , ki lángol és engem vár ilyen nem  termett ,nincs nem kell ez ,minek csak gond van vele ,a lazaság a humor a léha dolgok igen az kell,az jöhet az a menő.

Hát most szerelmem,itt voltam veled halgasd sírámom ez megy veled ,neked ,éretted. Bárhol leszel térben és időben,ez elkisér mindenben ,szében,térben ,időben ,szerelemben ,úgyis ott leszek ha nem is akarod ,erőszakos vagyok,Te mondtad.Ez ..

halkan senki ne hallja nem igaz ,de nem baj jő a vigasz, most veled éreztem magam

pár percig ,szívem oly boldog,mehetek  bármeddig ,amig engedik. de kérem Istenem

engedje meg nekem ,Őt és Téged  ott meglássalak,ha majd jön a nagy temetési

nap.Jól van ,tudom jobb lenne látni milyen az igaz szerelem ,látom én így is ,hidd el

itt vagy velem ,éjjel ha jön az álom ,neved kiejtem ,könnyebb a szívem,Álomban

sírom magam.Most  az ég veled, kísérjen jó sorsod az Isten legyen veled. Óvjon

szeressen őrizzen meg.Ha itt lehetek,veled vagyok a gondolatok mik szállnak a neten valahol ..valaha talán..rád lel.mint a fény ami most ér ide valahonnan de ideér.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmeskonyvemregotaez.blog.hu/api/trackback/id/tr571383128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása