Itt voltak a kedvesek.

Címkék: a itt voltak kedvesek.

2009.09.13. 18:52

Ujjra itt volt a Clark és Lana.Persze néztem őket,a világért ki nem hagynám ,pláne mert

esedékes volt a szép szerelem beteljesülése.Ami meg is történt,ó mikor a végén az a nagy

gyerek magához ölelte azt a pici leányt,ahogy azok egymásra néznek igazán nagy

szinészek,vagy netalán nem csak szinészkedés ez már,ki tudja ,csak ők és a stáb.De

minden esetre a rendező első osztályú lehet ilyen szép szórakoztató filmet,már az ember nem minden nap lát.Ó még ma lesz egy jó az egyesen a Denczel Washingtonnal a

főszerepben ,biztos jó lesz,mert ez a szinész nagyon kellemes jelenség ,és kiváló szinész.

Igen alig várom hogy láthassam,hiába az ember  ill. az asszony szentimentális,nagy

romantikus,mármint én ez is a bajom ,nem baj majd a másik életemben olyat választok

hogy legyen már egy kis pozitívum is.Ha lehet,de addig nézem a filmeket.

 

Valaha mikor még zsenge ifjonc voltam ,jöttek a fiúk ,egyszer egy iker pár csapta a szelet.A kellemetlen az volt soha nem tudtam ,mikor ki az olyanok voltak mint két tojás.Nos

mondtam nekik kedveseim befejezzük,ez így nem mehet,erre megmutatta az egyik a jelet.Tett a kezére jelet hogy tudja ő az,persze azonnal vizsga volt van e a tesónak is

olyan .Nem volt,de elmúlt ez is, gyerekek voltunk nagyon,de szép volt akkor is ,mondják

míg fiatal az ember az mindent megszépít ,szerintem így is lehetne szép.Egy szerető

szívvel biztosan ,láttam már olyat nem volt kitalált a dolog olyan külszíni,valódi volt és ilyenkor sír a lelkem belül és azt mondja menekülj.Csacsi lélek , amig élek viszem ezt a

kereszte,hiszen én is csak egy folyton nyávogó ,elégedetlenkedő ,akárki,mittudom én ki vagyok. De fordítani kell ezen ,lehet is  a szép dolgokra figyelni,így élhetőbb a világ.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmeskonyvemregotaez.blog.hu/api/trackback/id/tr971379453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása