Meddig,még? Koncert!

Címkék: meddig még?koncert.

2009.10.17. 15:54

Mindjárt indulok koncertre ,hú nagy vagyok kicsit nagyon ,mondták már vegyek vissza az arcomból ó" jóbarát" ha Te tudnád mi az segítenél sírnom ,de nem Te is beálsz a sorba. Itt és máshol minden hiába.

 Ám most a mai nap annyi szép zenét hallgattam amit egész életem során nem . Most mégis megyek egy koncertre ,ó várom nagyon ,én is velük voltam ,valaha, de a sors úgy akarta a békesség a " házi" miatt elkellett maradjak ,sajnálom nagyon bár hangom is inkább olyan ,milyen ? C,  elmegy .De akkor is ott a helyem mert szeretem ,kell nekem ,legalább ez legyen ,mit akarok ,abból. Nem ez nem a zok jó a helyzet most szombat van és én mégis főzés után lógok ,mint gyümölcs a fán ,hű a körténk már beérett ,nagyon nagyon finom.

Ezt azoknak írom akik látták hogy roskadozik a fa  a gyümölcsök alatt ,szép volt a nyár ,bár  az eső miatt kevés letta termés több dologból.Na gondolom ez már unalmas azthiszem igen akkor megyek készülni majd helyettetek is hallgatom a szép énekszámokat.Szép napot ,vagy estét ,vagy akármit néktek,mindegy csak szépet.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmeskonyvemregotaez.blog.hu/api/trackback/id/tr141456126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása