Lehet hogy ?

Címkék: lehet hogy?

2009.10.03. 08:51

Lehetséges lenne hogy kigyógyultam,lehet? Magamnak sem hiszem! Vagy csak egy hullám völgy amibe kerültem?Hiszen ide majd minden este jöttem egy kis kegyelemért esdve! De nem volt ! Meg is értem én,na hiszen hol van már a remény? Úgy jó negyven évet késett,mármint a remény ideje ,én mondani is röstellem,de ezt megérni egy győzelem. Nem ,nem gondoltam volna,azt hittem ebbe bele kell halni.De mi is ez az egész? Ami tönkretesz mint a Török vész,végig söpör életeden és nagyon ,nagyon jól érzed magad és egyben a legnyomorultabb vagy.

Nem ismétlem már magam ,lehet írni soha többé nem fogok,főleg ebben a poszban,ez a szerelmes oldal,nekem!De  muszáj talpra állnom ,már mióta ez a vágyam ,hiszen nevetségessé teszem magam ,de ez az élő példa ,ilyen is van.

Rendben szép szép,nagyon és boldogító nincs rá szó,mindenképpen köszönöm

igen a jósorsomnak és a Magasságosnak,hogy segített,remélem nem szólom el.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmeskonyvemregotaez.blog.hu/api/trackback/id/tr811424401

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: relojes lotus niña 2018.02.01. 05:21:11

Keira Knightley steps out in Burberry for London movie premiere - ladies shoes

Trackback: relojes lotus niña 2018.02.01. 05:21:09

Keira Knightley steps out in Burberry for London movie premiere - ladies shoes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása