Semmi nem számít már.

Címkék: nem semmi számít már.

2009.10.22. 16:55

Nem ,nem akarok olyan lenni mint jellemzel.Az ember legalább azt tarsa tiszteletben ami másnak szép. Még ha néki nem szép ,sőt soha nem is volt ,nos van olyan.

Ezek mind az élettel járnak, de ha valakinek fáj valami ,és még rúgjak is bele,ez olyan mint hajléktalantól lopni. Legalább az újságát ami a feje alatt van.

Különben sok van mit nem értek mostanában,alapvetően szeretem az embert mint olyat, és mindig félre értenek,míg volt rügyfakadás ,én is fiúztam mint annyi más lány ,de ha nem is akartam másról szó nem lehetett.

Mert a Férfi ha fiúcska is már csak mást akar ,nem, nem beszélgetni ,arra ott vannak ők maguknak.Minden tiszta önzés még a szerelem is az egó az dominál,a büszkeség ,hogy milyen gyönyörű vagyok ,gondolja magában  bármelyik fél,engem, engem akar ,velem senki föl nem ér.Szárnyra kap szinte ragyog a szerelemtől, de mi ez?  Önimádat, ön szeretet.

De bizonyára vannak  olyanok is akik Emberek a szó leg nemesebb értelmében.

Minden szavam  és mindig ki kell csavarni?  Én túl vagyok ,legalább estig a fájdalmaimon,míg itt vártalak ,korpa közé keveredtem,hát ez nem semmi.Köszönet.Legyen az életed  vidám kellemes.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmeskonyvemregotaez.blog.hu/api/trackback/id/tr491468031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása