Akkor..

Címkék: akkor..

2009.10.14. 16:54

 Nem úgy lesz ahogy azt leírták sok helyen , ma is , mert ilyen ez a dolog ,nem azért sem írom le , nem ismétlem  magam.Most akkor hogyan is? Kezdjük a listát.Hisz én is kaptam,azt hittem  ez nem valós ez csak álom ilyet kitalálni?Most én is megpróbálom.

 1: soha nem láttalak,élőben mi emlékezetes lenne.

 2:egy szót nem váltottunk az életben.

 3: mindég féltél hogy kimondom.

 4: máig sem tudom mit?

 Vége a listának ,hülyeség, különben nagy a hideg ,de még nem odalent. C nem én kezdtem,nem is akartam semmit,most sem ,nem is írok semmit ami valakit érdekelne.

De ugye jól vagy azért? Hogy mondja a vers, vérszagra gyűl az éji vad,de minden kihűlt,nincs semmi.A sárkány szíve olyan mint az enyém ,kenyérre lehet kenni.Jújj ez egyre jobb,már csapongok,de mikor nem ? Hát t a l á n  Ez volt a búcsú.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmeskonyvemregotaez.blog.hu/api/trackback/id/tr281450075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása